LowRider Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Hei. Var ute i bilen nå, og da kutta plutselig cd-spilleren å spille, men ikke nok med det. Takluka ville ikke gå ned, og sentrallåsen streika også. Noen som har peiling på hva dette kan være? Noe så enkelt som en sikring?
LowRider Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 sikring eller et rele? Tror det er en sikring. surfa litt rundt her på bimmers, og fant en som hadde samme problemet. var vist en Powerflex-sikring som var gåent. Noen som vet om dette kan stemme?
Mr_Sunde Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 sikring eller et rele? Tror det er en sikring. surfa litt rundt her på bimmers, og fant en som hadde samme problemet. var vist en Powerflex-sikring som var gåent. Noen som vet om dette kan stemme? Powerflex sikring har jeg aldri hørt om. Jeg ville først sjekket alle sikringene. Viss det ikke er det så ville jeg sjekket et blått rele som sitter under rattstammen inne i bilen. Disse har det med å ryke selv om jeg har vanskelig for å tro at dette skulle innvirke på cd spilleren.
bmwhans Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 eneste powerflex jeg har hørt 0m er foringer sjekk sikringer!
LowRider Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 eneste powerflex jeg har hørt 0m er foringer sjekk sikringer! Var litt kjepp i lesingen der. hehe Powerlink var det det het Powerflex sikring har jeg aldri hørt om. Jeg ville først sjekket alle sikringene. Viss det ikke er det så ville jeg sjekket et blått rele som sitter under rattstammen inne i bilen. Disse har det med å ryke selv om jeg har vanskelig for å tro at dette skulle innvirke på cd spilleren. Leste denne posten (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=46127&highlight=takluke) posten. Han har nogelunne samme problem som meg. Der jeg fikk denne mistanken fra;P
LowRider Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 eneste powerflex jeg har hørt 0m er foringer sjekk sikringer! Var litt kjapp i lesingen der. hehe. Powerlink-sikring var det det het Powerflex sikring har jeg aldri hørt om. Jeg ville først sjekket alle sikringene. Viss det ikke er det så ville jeg sjekket et blått rele som sitter under rattstammen inne i bilen. Disse har det med å ryke selv om jeg har vanskelig for å tro at dette skulle innvirke på cd spilleren. Leste denne posten (http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... ht=takluke) Han har nogelunne samme problem som meg. Der jeg fikk denne mistanken fra;P
Bonden Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 kan det være den blad sikringen på høyre innersjærm i en egen sikringsboks.Vet ikke om alle har den mener den styrte strøm til vindu/ luke og sentrallås.
LowRider Skrevet April 13, 2007 Forfatter Skrevet April 13, 2007 kan det være den blad sikringen på høyre innersjærm i en egen sikringsboks.Vet ikke om alle har den mener den styrte strøm til vindu/ luke og sentrallås. er den jeg mener:P hehe. ringte til en bmw sjappe på kjeller å spurte om de hadde denne, men han karen sa at den sikringen var utgått Han sa også at jeg bare kunne bruke en ledning mellom der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå