kristian08 Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Hørte for en stund siden at det finnes "kjøreskoler" som spesialiserer seg på å sikre deg lappen etter en helg. Noen som har hørt lignende? Evnt. om det finnes noen her i Bergen. Er ganske så nysgjerrig på det, ettersom jeg mistet lappen og må ta den på nytt. Takker på forhånd for svar. Mvh Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 var sånn når jeg tok lappen på mc for noen år siden,men er ikke sikker på det er sånn når du skal ta bil lappen..men er kanskje mulig,beste er å ringe rundt å høre med forskjellige steder så får du sjekket priser også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 om du har mistet den trenger vel ikke du mange kjøretimene.. dem kan vel ta det på ei helg, men du må jo selv bestå det teoretiske og praktiske på trafikkstasjonen.. det kan jo ikke de garantere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Du må vel ikke ta kjøretimer på nytt. Når jeg mistet lappen så måtte jeg bare ta teorien og praksisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 kun teori og praksis ja. .skulle bare mangle om du måtte ta kjøretimer på nytt også.. har du aldri hatt lappen før har de noen steder intenskurs på en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e.30.turbo Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 møsta nu lappen her før ei stund sia...å æ måtte nu kunn ta oppkjøringa på nytt,ikkje teorien...men kjæm jo ann på om du ennu hadde prøvetid..vess du ikkje hadde d så e d kunn oppkjøring..ikkje teori.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 jeg var ikke ferdig med prøvetida og måtte ta både oppkjøring og teori ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e.30.turbo Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 okey,før æ hva færdi me prøvetia.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagrinn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 dette går jo på hvor lenge du har mistet den tar jeg ikke helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Har du mistet den lenger enn 6mnd må du kjøre opp på nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Det har med prøvetid å gjøre. Vis du ikke oppfyller de 2 årene av prøvetiden, så må du ta den teoretiske og pratiske prøven på nytt. Det må jeg ihvertfall. Men tilbake til spørsmålet. Det med intensiv kurset, det går jo utpå at du kan ta lappen, både kjøretimer, praktiske og teoretiske prøver på kort tid. Tankegangen min var da selvfølgelig å kutte ut kjøretimene og bare ta prøvene, på kortest mulig tid. Mvh Kristian08 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Både teori og praktisk prøve har ingenting med kjøreskolen å gjøre, disse må du bestille og avlegge hos biltilsynet.! (Men du må leie bil hos en kjøreskole for bruk til den praktiske prøven) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drdiablo10 Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 har hørt om intensiv kurs da! begynner på mandag og ferdig på fredag. et lite tips; på teori prøven er de svar alternativene som altid og aldri feil uansett! d er sant har prøvde selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå