SVR Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Hei, Vil være takknemlig med litt hjelp. 1. Skal bytte glass foran på hovedlykt. Jeg må vel ha ut hele lampen slik at jeg får festet glasset i bunnen også. Hvordan får jeg ut lampen og hva må jeg demontere? Så har jeg kjøpt hvite blinklys glass foran. Hvordan får jeg av de gamle? Konge med litt hjelp her Med vennlig hilsen Jacob
mhane Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Står godt forklart i instruksjonsboken. Blinklyset tar du ut ved bruke et skrujern i hullene rett overfor selve blinklyset, hvis du skjønner. Men det er vist med tegning og forklaring i instruksjonsboken.
Trond (E38 740) Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Du trenger ikke å ta ut lykten, men du må ta av støtfangeren. To store torcx (mulig stavefeil der) på undersiden av fangeren + løsne alle skruer på plastikk ine i hjulbuene. Da er det lett å se hvordan resten må gjøres..
SVR Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 Hei begge 2, Takk for hjelpen. Det hele var veldig enkelt når jeg fant ut hvordan man gjorde det. Blinklys var som dere skrev bare å løsne men en trekker gjennom skjermen. Det jeg brukte lang tid på var å fjerne listen foran lykten, slik at jeg kunne få ut hovedlykten. Listen fjernes ved å skyve den mot grillen. Nå mangler jeg bare å kjøpe orange pærer. Jacob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå