Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en som har problemer med en nyoverhalt m20b25. Motoren stammer fra en 1989 325i, mens bilen er en 1989 320i CABRIOLET.

Problemet er altså at den kutter ved 2500-4500omd. Til høyere gir han bruker til raskere kutter den, feks i 2gir kutter den ved 4500omd og i 4 gir kutter den kansje ved 2500omd. Står 320i eksos på den fra manifold og bakover med cat.

Litt usikker på hva han hadde flyttet over. Han har vertfall 325i hjernen, tror også han hadde flytta over ledningsnettet fra b20 til b25 motoren. Kan det være gasspjeldsensoren som gjør at den kutter? I.o.m at han har byttet nettet men ikke sensoren.

Noen som har peil?

Skrevet

Han tenkte litt på katalysatoren ja, at det blir for høyt mottrykk kansje. For den kutter bare tidligere til høyere gir han har, virker som det bygger seg opp mer og mer mottrykk.

Noen flere forslag?

Skrevet
Catalysator med dårlig gjennomstrømning ,høyt mottrykk .Blir eksos veldig varm når du kjenner på det som kommer bak ?.

Glemte å svare på spm ditt, han har ikke kjent på eksostempraturen nei, skal be han gjøre det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...