Dehghan Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 Hei, noen som vet om hvor jeg kan få tak i krom detaljer til min E36 Sedan? Snakker lista over skiltet, dørhåndtak m/rammer rundt, og diverse annet krom stash inne i bilen. Har funnet noe småting på Schmiedmann, men ikke noe særlig. Håper noen kan hjelpe.
Dehghan Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Ingen som vet om noe? Må ha tak i disse delene.
^B^M^W^ Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Du kan jo sjekke på koed.dk , de har ihvertfall en del til min bil....
^B^M^W^ Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Under gruppene "diverse innvendig utstyr" og "diverse utvendig utstyr" finner du masse greier, speilkapper, dørhåndtak, nyrer, skjermkanter, lister, instrumentringer, gearkuler, gearskiftrammer, håndbrekkhåndtak, varmereguleringsbrytere ++++ Tror det blir seende litt teit ut med alt på, men for all del det er din bil
Dehghan Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Okey, thanks, har ikke tenkt å hore opp bilen alt for mye, men noe småtterier må til sant..
Dehghan Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Mye tøft der, men lurer på om jeg kan bruke de samme delene som det står passer til touring, tenker på de håndtakene utvendig, noen passer til coupe og cab, andre til touring og limousine, hva passer til min da??
Dehghan Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 sliter med å finne noe på ebay, noen som kan gi meg noen hint.
^B^M^W^ Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Funker å søke på "chrome e36", fant f.eks dørhåndtak Finns sikkert flere typer også......
op Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Mye tøft der, men lurer på om jeg kan bruke de samme delene som det står passer til touring, tenker på de håndtakene utvendig, noen passer til coupe og cab, andre til touring og limousine, hva passer til min da?? Limousine = Sedan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå