Gå til innhold

F1: Bahrain

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

Resultater fra 1. fritrening i går:

1 Kimi Räikkönen Ferrari 1:33.162

2 Felipe Massa Ferrari 1:33.679

3 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:34.110

4 Fernando Alonso McLaren-Mercedes 1:34.161

5 Jarno Trulli Toyota 1:34.896

6 Nick Heidfeld BMW 1:35.076

7 Robert Kubica BMW 1:35.248

8 Vitantonio Liuzzi STR-Ferrari 1:35.292

9 Nico Rosberg Williams-Toyota 1:35.375

10 Alexander Wurz Williams-Toyota 1:35.398

Resultater fra 2. fritrening i går:

1 K. Räikkönen Ferrari 1:33.527

2 L. Hamilton McLaren 1:33.540

3 R. Kubica BMW 1:33.732

4 F. Massa Ferrari 1:33.772

5 F. Alonso McLaren 1:33.784

6 A. Wurz Williams 1:33.973

7 N. Heidfeld BMW 1:34.076

8 N. Rosberg Williams 1:34.189

9 D. Coulthard Red Bull 1:34.359

10 J. Trulli Toyota 1:34.366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende det - men det er først i kvaliken vi får se hvordan de virkelig ligger an.. og ikke minst i løpet. Men Heidfeld har hatt gode plasseringer i begge de to første løpene, så fortsetter det slik blir det snart en god pallplass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke fått med meg noe F1 i år,og det ble lite i fjord også.Rekker dessverre ikke å titte i morgen heller(må ut i garasjen),men hadde blitt happy om dere la ut resultat liste både fra kvalifisering og selv løpet.Hadde vært godt med 2 stykk poeng plasser ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende det - men det er først i kvaliken vi får se hvordan de virkelig ligger an.. og ikke minst i løpet. Men Heidfeld har hatt gode plasseringer i begge de to første løpene, så fortsetter det slik blir det snart en god pallplass. :)

Ja, som du sier det er jo først under kval og løp en ser hvordan det ligger ann.. Fra testing i vinter så hadde Nick 1:30.469 som beste rundetid på denne banen. Så potensialet ligger der for å kanskje ta en pall plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra testing i vinter så hadde Nick 1:30.469 som beste rundetid på denne banen.

Neppe med like mye bensin som i løpskvalik.. men vi kan sikkert få se gode tider når de nærmer seg tomt for bensin - problemet da er bare at dekkene også er utslitt. Fra vintertesting kan de ha kjørt med både lite bensin og nye dekk for alt vi vet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F1 er en interessant sport. Har merket en generell økt interesse blant folk. Mange tror "det er jo bare noen teite biler som kjøre rundt og rundt en bane, ufattelig at noen gidder å se på". Men vi som ser på skjønner at dette er spennede å se på.

Selv har jeg holdt med Ferrari siden jeg startet å følge med for ca 8-10 år siden. Nå er det endelig slik at Schumi ikke vinner alt, så jeg slipper å bli kallt medgangsupporter. I år blir det kanonspennende. Og spesielt Hamilton imponerer meg stort! Stor respekt for ham.

Spennende å se at BMW gjør det bedre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamilton virker som en veldig sympatisk og grei fyr, og er en jeg faktisk kan holde med selv om jeg ikke er noen McLaren-supporter. Det har jeg aldri klart med Kimi eller de andre karene, spesielt ikke Schumi.

Ellers er jeg litt uenig med deg, chriso, i at det er en generell økt interesse blant folk. Jeg føler de fleste begynte å gi blanke faen i hele formelen for 2-3 år siden, da det var så møkkjedelig å se Schumi kjøre inn gang på gang, Kimi drite seg gang på gang, og aldri noe action. Forbikjøringer foregikk kun under pitstops. Og nå når det på en måte er på vei til det bedre igjen, med flere og jevnere team i topp, så er det ikke mulig for normale dødelige å få sett det, siden man må ha kabel eller parabol fra Viasat. Elendige greier. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har rett i det du sier. Og jeg har dårlig grunnlag for å kunne si "generelt". Men jeg følte det slik, da stadig flere av mine venner og skolekamerater "pluttselig" hadde kunnskap om resultater, førere og team.

Mange, inkludert meg selv, syntest det var synd at Schumi skulle herje slik han gjorde. Samtidig var det litt fascinerende og imponerende.

Siden jeg har kabel har jeg ikke tenkt over det du sier om dårlig tv-dekning. Det er synd at TV2 ikke sender lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...