ove-i Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Har såpass slitte dekk at jeg må skifte før sommeren. Leste testen i Motor og har sjekket følgende dekk (225/55 r16 95v): Michelin PilotExalto (8100) Continental ContiPremiumContact 2 (7900) Vredestein Sporttrac 3 (6400) Det er jo stor prisforskjell på de to øverste og det nederste (Vredestein). Noen som erfaring eller vil gi meg råd om valg av dekk? Har BMW 520 95 modell.
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Knallkjøp: http://www.interdekk.no/categories/summ ... 6&x=13&y=9 Sjekk Kumhodekkene til 272,-!!!!!!!! (Hvis de ikke har gjort en brøler????) Førsteplass på engelsk side hvor folk som kjører på dekkene legger inn anmeldelser.... Oppbygging av mønster osv er etter samme lest som Conti dekkene. Har tipset noen om Interdekk og de har god erfaring.... Merk: dette er W-merket dekk, altså høyhastighetsdekk, kommer til porto på noen kr pr dekk og omlegg/balansering, alikevel kan du kjøpe 4 komplette sett og havne billigere enn de du hadde listet...
ove-i Skrevet April 14, 2007 Forfatter Skrevet April 14, 2007 Sjekket prisene der og, men ble skeptisk da jeg leste dette: - En del av de som driver med direkteimport eller parallellimport av dekk kjøper av utenlandske leverandører som bl.a. kjøper opp konkursboer, restpartier m.v. til svært lave priser, men vi har sett eksempler på gummiblandinger i slike dekk som ikke passer for, eller har vært myntet for skandinaviske forhold, sier han. Vet ikke hvorvidt dette stemmer, men....
Berre83 Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Kjøpte Nokian Hakka v dekk til min bil. Dette er jo ganske dyre dekk, men du får det du betaler for.
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Ville du bare ha råd om de dekkene du hadde listet opp og har lyst til å betale fullpris beklager jeg svaret jeg ga...
-fek- Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Uniroyale rainsport 1 eller Goodyear eagle F1 GSD 3!
Mack10 Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Siste dekket du nevner her: Goodyear Eagle F1 hadde jeg på forrige bilen jeg hadde. Meget gode dekk på spesielt tørt føre. Minuset med dette dekket er at det blir VELDIG fort slitt.. Det er synd for dette er meget gode dekk!!
ove-i Skrevet April 15, 2007 Forfatter Skrevet April 15, 2007 Ville du bare ha råd om de dekkene du hadde listet opp og har lyst til å betale fullpris beklager jeg svaret jeg ga... Ingen grunn til å beklage det svaret du gav. Var mer jeg som ga uttrykk for frustrasjon over at dekkforhandlere "angriper" de som selger dekk billigere. Jeg har dekk i en måned til så jeg kommer til å vurdere å kjøpe dekk på det nettstedet du nevnte. Dekkmarkedet er vanskelig å orientere seg i og er du litt på hogget kan du faktisk få gode priser hos en forhandler og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå