Lianes Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 Gjekk i innkjøp av en 325 e 30 nå i Januar, kjøpte den i Ålesund. Bilen har gått i fleire år her heime i Ørsta der eg bur før den for til Ålesund å var der i to år. Bilen er orginalt ein 318 som er gokjendt ombygd til 325i. Diverse info om bilen : - M - tech 1 - Hartge spoiler - Gule koni - Apex 40\40 - Diff brems - Chip - 90mod blokk resten 86mod - Svarte DE lykter framme - 86 `look` - Røde baklykter - Fri for lister,merker og blinklys på sjermer - Sota ruter heile veien - El ruter og takluke - M tech ratt og girkule - Sentrallår - ++ Det som var planen nå når eg kjem heim frå nordsjøen (2.mai) er å lakke opp igjenn bilen og sveise litt rust og pjask bake i bagarsjerommet.. Har pussa og sparkla ganske mykje på den allereide men det gjenstår nåke arbeid endå. Driv på å pussa, montert m tech framsjørtet Sann såg den ut når eg henta den Fleire bilder å meir info kjem seinare Nåken som kjenner til fargekoden for denne fargen her ?
TSL Skrevet April 14, 2007 Skrevet April 14, 2007 litt og gjøre på en ja. men den blir sikkert bra når du er ferdig. stå på.
Lianes Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Hit du he fått inn bile din no altso:P Jupp, kjeda mej sann på sjøen at ej tenkte ej sku lage mej en link! Kor d går me 518`enen då? Kjeme heim andre mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå