Naitsirk Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Hadde en liten vår vask i fjor på min kompis sin bmw:) å da måtte jeg bare ta noen bilder. Har ikke noe mer specs. på den, ville bare høre deres meninger om bilen å bilde takingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 så jo ganske pen ut da! =) men litt senk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 14, 2007 Forfatter Share Skrevet April 14, 2007 Bildene lyver litt ang senk, men kunne vært senket litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Nydelig bil Kanskje en bakfanger som står i stil til fronten, vil sette prikken over i'n ? Gleder meg forresten til jeg får på de nye lyktene nå, ser utrolig fint ut med blinkers og vanlig lys i samme lykta. forøvrig likte jeg det første bildet best. tøft å få lyset på bilen, mens huset i bakgrunnen får skygge over seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Så bra ut den bilen der, men få skiltet på rett plass. Ser dumt med med skiltet slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Pene bilder og fin bil. Mulig den så litt høy ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Fin utenpå, kjedelig inni... Finfine felger, skiltet må på på plass foran, litt "wet`n black" på dekka og en M-bakfanger samt facelift baklykter hadde gjort seg. Ang bildene, mange fine, men mye "plen" på enkelte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Blå vegavgiftsmerker foran, og røde bak? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Pene bilder og fin bil. Mulig den så litt høy ut... Du synes jo "alt" er høyt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 likte godt bilde 7! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 drit kul bil.. fangeren.. hmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Fin bil, men blir litt feil med m3 speil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 PERFEKT etter mine øyne! Gratulerer med en meget pen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Flotte bilder og pen BMW . Men blir rett og slett harry med skiltet sånn foran på en E39 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå