Deep Dish Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Normalt når man trykker på luken eller dekorlisten som skjuler cd-spilleren, så skal listen åpne seg "smoooth", men nå spretter den opp. Dvs den har mistet den fine smoothnessen.! Noen som vet hva som har skjedd med (hallo i) luken min.?? Takker for svar & forslag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Dette er nok et vanlig problem på E39.Mener man må bytte lokket ,dekor panelet flyttes over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Motstanden på hjulene som må være slitt/borte. Må nok kjøpe nytt. gsbildeler har vell slikt til en fin pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Takk for svarene.. Så den lar seg ikke reparere altså.? Var det jeg fryktet.! Noen som vet hvordan jeg kan demontere den, kan ikke se noen skurer...!? Er det riv-og-røsk metoden som gjelder her eller.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå