Just-turbodiesel Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 viser til overskrifta jeg... når er BMW ccn's rudskogen-dag? er det andre BMW treff i år? tenkt å komma med noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 14, 2007 Share Skrevet April 14, 2007 Vi kommer til å ha treff på Rudskogen fredag 18. mai. BMWCCN tror jeg har siste uka i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 BMWCCN har treff 26-27. mai på rudskogen ja. 8 dager etter bimmers-treffet. Ellers har BMWCCN banetreff i Karlskoga 29. april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 "Siste uka" var kanskje litt feil - mente selvfølgelig siste helga. Blir det Karlskoga på deg eller, Kjetil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 "Siste uka" var kanskje litt feil - mente selvfølgelig siste helga. Blir det Karlskoga på deg eller, Kjetil? Klar som et egg for Karlskoga jeg. Beste kjøretreffet i året! Vil du være med eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Nei, står nok over det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Jeg har ledig sitteplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hva/Hvordan eregentlig opplegget for det Bimmers treffet den 18 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Det kommer en invitasjon til bimmers-treffet ganske snart. Men det er banekjøring på dagtid (vi har banen fra 08:00 til 16:00). Litt sosialt blir det jo, men fokuset er på banekjøringen denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S,Arnesen Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 alle kan kjøre en tur på banen da eller? hvor mye vil det ca koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Alle BMW'er som oppfyller kravene til teknisk kontroll (kommer link i invitasjonen) vil kunne kjøre på banen. Treffet er planlagt økonomisk til å gå i null eller med svakt overskudd, så prisen blir ikke høy. Siste planleggningsmøte er om en uke, så da er alle detaljer spikret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the driver Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 hvordan blir det med den kjøringa? er det noe man må melde seg på eller er det bare å komme dit å spinne noen runder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Det blir forhåndspåmelding, men trolig også mulighet til å komme "drop-in". Men blir det fullt med forhåndspåmeldinger, så blir portene stengt selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hvordan blir det med tilskuere? Kan hende jeg ikke får kommet meg ut, vis ikke noen kan la meg sitte på fra Moss da. Men skal finne ut litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hvordan blir det med tilskuere? Kan hende jeg ikke får kommet meg ut, vis ikke noen kan la meg sitte på fra Moss da. Men skal finne ut litt mer. Du slipper inn som "crew" asusual. Ta med kamera! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå