Kentan-racing.com Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 sjekk ut http://s112.photobucket.com/albums/n168 ... akkgud.flv den Nor cargo bilen der er e-trans på stranda i møre og romsdal sin.. den bilen e har.. synes faktisk å sangen e god e da.. ikke sikkert at alle her inne liker slik musikk men e e alt spisende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 ikke min smak iallefall;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Snakker om spisende, så er den musikken brekkmiddel for meg.... Beklager så meget, måtte bare få det ut.... PS. Skriv bokmål... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i-Handicapraser Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hehe.. Tøff lastebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Knall bra denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rene87 Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Jobber i norcargo selv jeg ;9 men sangen var ikke noe for meg i såfall :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Tøfft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Nei takk! slike Gladkristene aber som løper på landet å synger om gud, klarer jeg meg fint uten! me smaken er som baken delt i 2 så folk skal få lov til å høre på akkuratt det de vil fra min side hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Folk må få både løpe hvor de vil og synge om hva de vil Ingen som tvinger meg til å høre på noe jeg ikke vil høre uansett Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hehe, dirtydicky du som kommer fra mandal er vel godt vant med glakristne som springer rundt i gatene.. skaken, tøff scania, er sjøl lastebilsjåfør og kranfører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hehe, dirtydicky du som kommer fra mandal er vel godt vant med glakristne som springer rundt i gatene..skaken, tøff scania, er sjøl lastebilsjåfør og kranfører hehe skal jeg love deg! er til å bli gal av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hehe, dirtydicky du som kommer fra mandal er vel godt vant med glakristne som springer rundt i gatene..skaken, tøff scania, er sjøl lastebilsjåfør og kranfører hehe skal jeg love deg! er til å bli gal av Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 hanstiig gjør du? så det sto førde med deg på profilen.. er etrans e kjører for og kjører fast bergen.. hva firma kjører du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå