Kjetil Sømme Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Det skjærer litt i hjertet å se den stakkars bilen , men ellers er sketsjen morsom http://youtube.com/watch?v=ag4RSzOXlTo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Dæven så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Dette var en god "prank".Lurer litt på åssen de har bygd opp den vannpytten men. Han ble hvertfall skikkelig ut av seg han mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Jøsses, lurer også på hvordan de får til den der.. Var jo godt gjort å få det til synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Stakkars mann sier nå jeg!!!!!hadde klikka dersom d hadde vært min bil!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Stakkars mann sier nå jeg!!!!!hadde klikka dersom d hadde vært min bil!!!! Du er ikke alene! Dette var noe av det bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Haha, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Priceless Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 what the..?? *HOHO!* hvordan i hel*** får dem til noe sånt?? hahaa denne var joh bare helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hehe. Artig denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Hehe, funny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Ja man kan spørre seg om hvordan dem fikk det til. Kult var det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Haha, denne var bra, Stakkars fyr . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 en ting som slo meg litt er at han som ble lurt ikke prøvde og hente opp han som "datt" i hullet!! halo? hva er det for noe piss a? hadde noen detti ned i et vannhull hadde jeg iallefall ikke hentet kofferten min og diskutert med en bonde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå