Gå til innhold

selger min e34 m50b20


Nino
 Share

Anbefalte innlegg

bilen selges grunnet "livssituasjonen". hehe.. som det heter så pent.

jeg trenger å finansiere nytt gitarstash til sommer'n kommer. samt at jeg flytter. så da ryker bmw'n. den blir rett og slett nedprioritert

salgsannonsen på autodb sees her

prosjekttråden her på bimmers sees her

galleriet mitt på bimmers sees her

bilen står fremdeles til vinterlagring. men hentes mest fortrolig neste helg. altså 21-22 april.

den rusten som sitter på bilen sitter i overgangen mellom kanal og skjermbuer foran. dette er overflate rust som har kommet av steinsprut. dette vil utbedres før et evt salg.

kan selges med 19" Rial LeMans felger U/dekk.

Frontstreamer som sitter på nå fjernes før salg. om ønskelig kan en ny monteres. (fjernes fordi navnet mitt står negativt utskjært i selve streamer)

Selges til høystbydende over 42.000,-

Bor på Flisa.

Ca 1 mil sør for Vålerbanen.

46 km sør for Elverum

71DFD73C0298F028.gif

Er du IKKE potensiell kjøper av det som selges eller ikke svarer konstruktivt på spørsmål som har dukket opp, så lar du være å legge inn innlegg!

Om du synes det som selges er pent eller ikke, for dyrt, etc., er vi ikke interessert i å høre. Det er opp til eventuell kjøper å vurdere!

Diskutere hvor pen/stygg en bil er har vi andre kategorier for.

EDIT: rettet på skrivefeil. og har lagt inn grunnen til salg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha.. ja det stemmer. jeg satt og tenkte på den mls pakninga som jeg har til salgs da jeg skrev innlegget sikkert. takk for din oppmerksomhet. hehe.. jeg har faktisk ikke lagt merke til skrivefeilen selv.

felgene kan sees i egen salgsannonse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke solgt den så veldig langt. min beste kompis som har kjøpt den. eller, vi har bytta biler heter det vel.

Den er i gode hender. Ville aldri ha solgt den om jeg viste den havnet i hendene på noen som ikke vil ta vare på den.. jeg kjørte den senest idag..

og andreas: jeg vet du leser her innimellom. registrer deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...