TSL Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 kjøpte meg en bil for noen uker siden. den har stått tilsammen ca 3,5mnd møkkete. vasket den i dag og får den ikke skikkelig rein under listene som er ca midt på dørene. er også noe benzin søl som også sitter fast. hvordan kan jeg få dette vekk best mulig. regner med at jeg ikke får vekk alt, men vil jo ha vekk så mye som mulig. har brukt afetting og vasket med såpevann og svamp. noen tips på hva jeg kan bruke og vaske med eller andre ting jeg kan gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 white sprit tar det. Bon bilen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Sitrusrens er rå til å ta asvalt og annen dritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 white sprit tar det. bon bilen? pollere du mener eller?Bon bilen etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 Sitrusrens er rå til å ta asvalt og annen dritt og får jeg tak i det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå