wheelman Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 selger mitt canon eos 350 med surt mot da, jeg sitter i beita for omreg og årsavgift og ser på dette som eneste mulighet Kamera er kjøpt nytt hos komplett.no for en mnd siden og er som nytt. Kamera blir levert i orginal embalasje og er blitt utsatt for ca 40 eksponeringer, for dere som kan litt om dette så sier det litt:) Alt følger med. lader, cd, linse, kabler, linsedeksel, manualer.... 2gb minnebrikke og canon etui følger med! selges for: 4000,- (nypris 6400,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Bud 3500 rett på konto! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet April 15, 2007 Forfatter Share Skrevet April 15, 2007 er i utgangspunktet alt for billig. men jeg skal ha det i bakhodet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 15, 2007 Share Skrevet April 15, 2007 Jepp.. bare å rope ut visst du godtar det budet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 bud på 4000... ingen over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Det er et godt bud! Jeg kjøpte mitt for 3700 og fikk med kamerabag og proff stativ + utvidet garanti på 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wheelman Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 enten det, eller så har du gjort et røverkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå