FRANKEN24 Skrevet April 15, 2007 Skrevet April 15, 2007 Noen som vet om e36 spindler er bolt on bak på e30? Eventulet hva må modifiseres?
Rogeren Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 hvis du mener vanlig e36 sedan eller coupe, så vet jeg... Glem det!! Du må sveise om ca hele bilen!! Hvis du mener compact deler, så kan du bruke hele bakstillingen om du vil! Eller er det nav du tenker på? Jeg betalte ca 1200 for nav og ankerplater bak til e30 m3 fra koed, for bruk på en e30 touring.
FRANKEN24 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 hvis du mener vanlig e36 sedan eller coupe, så vet jeg...Glem det!! Du må sveise om ca hele bilen!! Hvis du mener compact deler, så kan du bruke hele bakstillingen om du vil! Eller er det nav du tenker på? Jeg betalte ca 1200 for nav og ankerplater bak til e30 m3 fra koed, for bruk på en e30 touring. Planen er å bygge om slik at jeg får 5x120 på mitt e30 prosjekt, Passe disse navene rett på stikkakslingen da? Og passer bremsecaliper? Hva trengs frem for å bygge om til 5 bolt da?
FRANKEN24 Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Eller noen som har erfaringer med spacere som bygger om boltsirkel og hvor det selges?
Larsiaman Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 hvis du mener vanlig e36 sedan eller coupe, så vet jeg...Glem det!! Du må sveise om ca hele bilen!! Hvis du mener compact deler, så kan du bruke hele bakstillingen om du vil! Eller er det nav du tenker på? Jeg betalte ca 1200 for nav og ankerplater bak til e30 m3 fra koed, for bruk på en e30 touring. Planen er å bygge om slik at jeg får 5x120 på mitt e30 prosjekt, Passe disse navene rett på stikkakslingen da? Og passer bremsecaliper? Hva trengs frem for å bygge om til 5 bolt da? Du trenger e30 m3 nav,ankerplater,e30 m3 calippere, e30 m3 skiver og klosser. Passe disse navene rett på stikkakslingen da? Ja
Rogeren Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 snek deg innpå her med oppskriften min ja... Dette er som larsegutten her sier plug & pray, men i tillegg til listen hans må du og ha håndbremsbånd til e30 m3. Og så er det foran da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå