wicky124 Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Blir vel ganske offtopic men..handler om bil og bmw da..har en e32 og en e34 stående i garasjen..på 735i trengs det å bytte girkasse og på 525i trengs det å bytte motor..noen som vil påta seg denne jobben?mekanikeren jeg pleier å levere biler til kan ikke fikse de før om to tre uker..orker ikke vente så lenge...helst i nærheten av oslo.. gi en lyd på pm om noen kan..om noen har erfaring med bytte av motor/girkasse men ikke har verktøy/sted og skru så kan jeg stille med full verksted med løftebukk og verktøy samt luft verktøy/sveiseapparat om det trengs..Kontant betaling etter avtale... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2007 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nbnilsson Skrevet Mai 13, 2007 Share Skrevet Mai 13, 2007 hei jeg kan gjerne ta en skrujobb jeg..har fri denne uka og går lett på veggen av å sitte i ei lita leilghet hele dagen.har skrudd bil en god del år vis du skulle lure ring/sms 47267065#Benny# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå