ChrZZ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt nye originale senterkopper til mine BBS RK 18"? Jeg vet heller ikke om koppene passer omhverandre, eller om det er forskjell i diameter fra felgtype til felgtype. Felgene ser slik ut: Grunnen til at jeg skal ha noen nye (2-3 stykk), er fordi dem har begynt å bli litt slitt, eller noe slikt visse steder på skriften. Dem er jo ikke akkurat årets modell (dem ser ut til å være utgått ), så er vel derfor dem er litt slitt. Håper noen vet hvor jeg kan henvende meg. Når jeg skal bytte dem ut, er det da bare å slå med en stump gjenstand bak på senterkoppen (altså, baksiden av felgen)? PS: Nei, jeg har ikke tenkt til å kjøpe på ebay. Vet aldri om man får ekte eller fake. Har man ekte BBS-felger, så har man ekte senterkopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 autogrip selger hvertfall bbs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 slenger med på den!! Har 17" BBS RX felger.. mangler eine senterkoppen.. ser ikkje bra ut.. noen som veit hvor dette kan skaffes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Takker, Ellingsen! Ringte dem nu (tlf.: 23 06 96 00), og dem sa det kostet ca 125,- per stykk. _CoZm|C_: Du må vippe ut senterkoppen og notere ned nummeret som står bakpå koppen. De vil gjerne ha dette nummeret for å fastslå nøyaktig hva du skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Takker, Ellingsen! Ringte dem nu (tlf.: 23 06 96 00), og dem sa det kostet ca 125,- per stykk. _CoZm|C_: Du må vippe ut senterkoppen og notere ned nummeret som står bakpå koppen. De vil gjerne ha dette nummeret for å fastslå nøyaktig hva du skal ha. takk for det ChrZZ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå