eldiablo Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 92 mod 520 selges som delebil. Motor defekt, men muligens bare en ventil som har gått...(mener det ikke var komp på 6 ern) Med komplett propan anlegg(mye billigere å kjøre med, men like mye power). Selges komplett eller i deler!!! Gi bud!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA B3 2,7 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Girkassa har du den?pris?. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Da får jeg være den første som maser: bilder bilder bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eldiablo Skrevet April 24, 2007 Forfatter Share Skrevet April 24, 2007 Gearkassa er det eneste som ikke er der omtrent Den trengte jeg selv.. Hvorfor se bilder av en delebil?? Har dårlig erfaring med å få lagt inn bilder her men er det veldig intressant, kan jeg sikkert få lagt ut noen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå