Nitrotox Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Vuderer å bytte mitt bmw e30 325 turbo prosjekt om noen er interesert. Har tatt mesteparten av rust, begge hjulbuene bak er ikke skiftet men bør. Står en kkk 29 turbo på, med grenrør. Men motor er sannsynlig vis defekt, starta opp for noen dager siden for første gang var en klakke lyd så den ble stoppet med en gang. Bytter fordi mangel av penger, tid og lite motivasjon etter oppstart. Send en pm om du er interesert og mer info.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarte87 Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Bytte i ka?? Og pris ant. ? Mvh Bjarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 solgt? 2 el 4 dørs? rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Turbokitet ble iallfall solgt til meg Tror nitrotox beholdt bilen og startet med et m50 prosjekt i e30`n hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg