Gå til innhold

E30 320 touring SOLGT


sindre
 Share

Anbefalte innlegg

Som nevnt i overskriften, 320 touring selges. Er usikker på om jeg selger den før eller etter EU godkjenningen. Bilen er sølvgrå og har 17" på sommern og standard 14 eller 15" på vintern. Den er har sølvgrå metal. Har hvit bakgrunn på speedo osv.

Bilen har vært inne på eu kontroll og fikk følgende feil.

2. parkbrems for dårlig virkning, stramme bare regner jeg med.

1.parkeringslys defekt - fikset

1. Skiltlys defekt. må bytte pære regner jeg med

2. batteri ikke festet. fikset

2. slakk i lenkearm, nedre ledd. delen koster 200 kr

2. defekt gjenger på ene hjulbolt. Høggern her skal ha 250 kr for hjulnav

2. farlig rust ved fjærfeste venstre bak. Må bare forsterkes sa dem. ca 1500 for å gjøre det var anslaget fikk.

Bilen har nye (7 mnd) skiver og klosser i alle hjørner. Nytt batteri (4mnd), ny bensin pumpe(5mnd).

Karroseriet har fått noen bulker her og der, bilen liker ikke at det er kaldt og hakker litt når den er kald. Elllers kan jeg si at den starter hver dag, så lenge man husker å skru av lyset.

Har ikke muligheter til bilder helt enda, grunnet kamera trøbbel men skal se hva jeg får gjort. Er deet noe dere lurer på er det bare å ta kontakt på PM eller 90209701

P.S gått ca 284 000 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått tatt noen bilder, er desverre ikke beste kvalitet siden det er mobil bilder. Klarte å legge dem ut selv etter alt for mange forsøk. Har dere spørmål eller vil legge inn bud så er det bare å kjøre på.

dsc00008ec4.jpg

dsc00014di2.jpg

dsc00016fe8.jpg

dsc00010sc9.jpg

dsc00007xw1.jpg

dsc00015bx0.jpg

dsc00011pi2.jpg

dsc00009yh6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke snakk om vanskelige jobber, dette tror jeg de fleste klarer selv. I haynes boka er det 2 av 5 verktøy nøkler i vansklighet på alt unntatt sveisingen. Jaja, får gi det en ukes tid til ellers så får jeg ta meg tid til å gjøre dette selv da. Skulle helst sluppet å bruke tiden på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...