sindre Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Som nevnt i overskriften, 320 touring selges. Er usikker på om jeg selger den før eller etter EU godkjenningen. Bilen er sølvgrå og har 17" på sommern og standard 14 eller 15" på vintern. Den er har sølvgrå metal. Har hvit bakgrunn på speedo osv. Bilen har vært inne på eu kontroll og fikk følgende feil. 2. parkbrems for dårlig virkning, stramme bare regner jeg med. 1.parkeringslys defekt - fikset 1. Skiltlys defekt. må bytte pære regner jeg med 2. batteri ikke festet. fikset 2. slakk i lenkearm, nedre ledd. delen koster 200 kr 2. defekt gjenger på ene hjulbolt. Høggern her skal ha 250 kr for hjulnav 2. farlig rust ved fjærfeste venstre bak. Må bare forsterkes sa dem. ca 1500 for å gjøre det var anslaget fikk. Bilen har nye (7 mnd) skiver og klosser i alle hjørner. Nytt batteri (4mnd), ny bensin pumpe(5mnd). Karroseriet har fått noen bulker her og der, bilen liker ikke at det er kaldt og hakker litt når den er kald. Elllers kan jeg si at den starter hver dag, så lenge man husker å skru av lyset. Har ikke muligheter til bilder helt enda, grunnet kamera trøbbel men skal se hva jeg får gjort. Er deet noe dere lurer på er det bare å ta kontakt på PM eller 90209701 P.S gått ca 284 000 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 hvor i landet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 16, 2007 Forfatter Share Skrevet April 16, 2007 Lillehammer. Ellers kan jeg nevne at årsavgift er betalt. Så kom med bud, men blir ikke noe suksess før jeg ser 5 siffer Edit, er foresten defa alarm og fjernstyrt sentral lås på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Bremser som er 7mnd gammle er vel ikke nye Gjenger på hjulbolt, da må du skifte hjulager. (vet ikke hva det er bak, men regner med det er hjulageret der også) Sleng opp masse bilder, så får du nok noen bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Har nå fått tatt noen bilder, er desverre ikke beste kvalitet siden det er mobil bilder. Klarte å legge dem ut selv etter alt for mange forsøk. Har dere spørmål eller vil legge inn bud så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Fått noen henvendelser om jeg selger for 12 000, og har svart at det skal jeg gjøre hvis dere er bestemmer dere raskt. Så synes dere på forumet jeg henger på fortjener samme tilbudet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 skal bort, så kom gjerne med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Vil det bli mer interresse hvis jeg får den EU godkjent før jeg selger den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWentusiasten Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 difinitivt. du vil iallefall ikke tape de pengene... du vil nok snuse litt nærmere på 20 tallet vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Er jo ikke snakk om vanskelige jobber, dette tror jeg de fleste klarer selv. I haynes boka er det 2 av 5 verktøy nøkler i vansklighet på alt unntatt sveisingen. Jaja, får gi det en ukes tid til ellers så får jeg ta meg tid til å gjøre dette selv da. Skulle helst sluppet å bruke tiden på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoBo Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Legger inn et på 8000, kun for smilenes skyld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Hoster du opp litt til så begynner du å nærme deg siden jeg egentlig ikke har tid til å fikse det og som overskriften sier, for mange biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 legger inn 17" bilder Artec tror jeg merke er. Sto ihvertfall det på baksida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 interessert i å bare selge felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 jeg kan også være intresert i bare felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg