eee Skrevet April 16, 2007 Share Skrevet April 16, 2007 Komplett ombygget for ca 4 år siden fra 1990 BMW 525. Godkjent i vognkort. Produksjonsnr 429 av 507. Følgende avviker fra orignal Alpina-utgave: Åpent K/N-filter, M5 sideskjørt og bakfanger. M5 svart innvendig tak og kjennemerkedeksel. Økt til orignale 18" Alpina felger. 235-40-18 og 275-35-18. Helt nye bakdekk. Utstyr: alt som er standard på B10 BiTurbo. http://www.m5board.com/alpina/e34.html Elektrisk justerbare sportsseter i skinn. Bilen er i god stand og har blitt fulgt opp av merkeverksted to ganger de siste 3 årene. Bl.a. er nylig turboer, toppakning, clutch, regkjede, og veivaksel med lagre byttet. Utført av mekaniker på merkeverksted som har hatt samme bil. Feilliste: kast i en bremseskive foran, mangler væske i aircondition, el-vindu venstre side bak, sentrallåsen spretter tilbake (ledningsbrudd bagasjelokk?), lakken er god for være en gammel bil men er ikke strøken. Bilen kan vises i Sogndal eller i Oslo Se bilder og info på http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1461491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 har du en pris antydning? Har altid hatt lyst på en alpina bi turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong1 Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 står 175k på autodb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Den der hadde vært noe for meg Se om jeg får kjøper på cab'n nå så tar jeg den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eee Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2007 Solgte bilen fredag 27.april. Dessverre allerede fått melding nå om at bilen er stjålet i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 herregud..så unødvendig hvorfor i svarte skal folk stjele så forbanna mye? kan de ikke jobbe å tjene penger som resten av oss for så å kjøpe det de vil ha!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 hvordan er det mulig.. må være syykt kjipt for den nye eieren.. Endelig kjøpt seg en spesiell e34, åså blir den stjælt... irriterende at folk ikke kan vite forskjell på mitt og ditt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Mai 3, 2007 Share Skrevet Mai 3, 2007 hvordan er det mulig.. må være syykt kjipt for den nye eieren.. Endelig kjøpt seg en spesiell e34, åså blir den stjælt... irriterende at folk ikke kan vite forskjell på mitt og ditt..! Poenge her er vel ikke "hva som er mitt å ditt" - Det er ett fett - disse karra skal tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg