pusikatta Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 tjohei! har nylig kjøpt meg en bmw 320 i 96mod. skal kjøpe nye felger, blir mest sannsynlig å kjøpe disse felgene på koed, www7423 trenger jeg noen flere deler tenker da på spacere osv. blir med 225/40. takker på forhånd.
Ad|oS Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Da må du nok ringe til dem å høre hvilken ET det er på felgene. Orginalt er det 42 på E36, og du kan uten problemer gå ned noen mm. Dersom det er mer en ET42 bør man vel ha spacer.
pusikatta Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Da må du nok ringe til dem å høre hvilken ET det er på felgene. Orginalt er det 42 på E36, og du kan uten problemer gå ned noen mm. Dersom det er mer en ET42 bør man vel ha spacer. ok. å ET står for? noen som vet andre 18" som passer på min modell? evt. link?
ChrZZ Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 ET ~ innpress. Oppgis i mm. Flere her på forumet som selger 18" som passer E36. Se litt under salgskategorien.
Sath Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 De lister jo opp denne felg/dekk-kombinasjonen når du søker på felg/dekk som passer til E36. Jeg håper det ikke ligger kombinasjoner der som ikke passer til E36? Tenkte selv å bestille en slik pakke derifra, og regnet nesten med at alle ferdige pakkeløsninger som lå listet opp under E36 automatisk passet til alle E36. Hmm.
pusikatta Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 De lister jo opp denne felg/dekk-kombinasjonen når du søker på felg/dekk som passer til E36. Jeg håper det ikke ligger kombinasjoner der som ikke passer til E36? Tenkte selv å bestille en slik pakke derifra, og regnet nesten med at alle ferdige pakkeløsninger som lå listet opp under E36 automatisk passet til alle E36. Hmm. hvorfor ligger det da lengre bolter samt. spacere på samme side da?
Sath Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 De lister jo opp denne felg/dekk-kombinasjonen når du søker på felg/dekk som passer til E36. Jeg håper det ikke ligger kombinasjoner der som ikke passer til E36? Tenkte selv å bestille en slik pakke derifra, og regnet nesten med at alle ferdige pakkeløsninger som lå listet opp under E36 automatisk passet til alle E36. Hmm. hvorfor ligger det da lengre bolter samt. spacere på samme side da? Arg! Komplisert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå