mrmpower Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Ser ut som e pen bil. Håper det er en M3 front.? Felgene ser overaskende bra ut på E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 bare vent litt, så skal du få se fronten, hehe, hakke helt komme inn i dette enda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Det er Rieger infinity front, ikkesant? Ser veldig fin ut, men det ser ut som det er for stort mellomrom mellom grillnyrene. Er det uoriginale nyrer eller noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 dimensjon på felgen er??8,5x18" eller 9x19". Har kjøpt samme felgene jeg oxo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Felgene så veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Det er Rieger infinity front, ikkesant? Ser veldig fin ut, men det ser ut som det er for stort mellomrom mellom grillnyrene. Er det uoriginale nyrer eller noe slikt? grillen skall vere fra en 7serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 dimensjon på felgen er??8,5x18" eller 9x19". Har kjøpt samme felgene jeg oxo:) det er 8.5x18, dekk dim 225/40/18 framme, var å bestilte 235/40/18 igår, skal legge om på fredag:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 ok, ser bare helt rå ut de felgen der, gleder meg til å få de på bilen min. ser ut som de kommer å tar deg når man ser de fra siden, sann utoverbøy på en måte. Helrått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 ok, ser bare helt rå ut de felgen der, gleder meg til å få de på bilen min. ser ut som de kommer å tar deg når man ser de fra siden, sann utoverbøy på en måte. Helrått. felgene passer perfekt , viste bildet av felgene på mobilen til noen venner som har bmw, og d var mange som sa, DET KOMMER IKKE TIL Å PASSE. men når finvære kom, vasket bilen og felgene, hehe, da var d andre toner, da passet d plutseli perfekt, hehe , du ser felgene i speilet når du cruser med lav fart, det er bare rått:) ganske "BLING" hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Felgene va sinnsykt rå på e36... Fin bil btw. Men hva e det eg ikke har fått med meg? takk for hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 dimensjon på felgen er??8,5x18" eller 9x19". Har kjøpt samme felgene jeg oxo:) har du 18 el 19 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 åhhhh, jeg gleder meg. er på sjøen på jobb jeg nå, skal hjem den 25april, det blir svært. nye felger, nytt justerbart senkesett og nye foringer, service og hjulstillingskontroll. da blir det bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 det ble 18" da jeg hadde kjøpt nye dekk til de 18"bbs rc felgene jeg har på bilen nå. 225/35-18 bak, og 215/35-18 foran. denne dimensjon ble valgt fordi jeg skal ha en bil som er god å kjøre oxo. altså med tanke på sporing. liker ikke å sitte å "melke" rattet på sporete vei.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Felgene va sinnsykt rå på e36...Fin bil btw. Men hva e det eg ikke har fått med meg? takk for hva? takker for å få hjelp til å legge ut bilder hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå