E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 noen som har erfaringer med gs sitt supersport sett??Fordeler, ulemper og stivhet!!sleng gjerne ut bilder av maks senk på de setta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 hmm, hadde solgt flere hundre sett av de sa de på gs, rart viss ikke et par hadde havnet her inne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg har hatt supersport på is`n... Var ålreit stivt foran, ikke like bra bak. Røyk også etter 1 år. Sprakk en vinter for noen år siden. Kanskje jeg var uheldig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 akkurat, var der garanti som dekte det da??eller var det rett over garanti tiden som man så fint sier?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg kjøpte de av et svenskt firma.. Men solgte blilen samme vinter som dem røyk. Fikk aldri tak i det firmaet igjen .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 ok, hvordan var de å kjøre med sann ellers da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 tja, helt greit og stivt, men skulle gjerne hatt dem stivere Hadde jeg vært deg hadde jeg lagt på littegrann og kjøpt Fk eller noe. Du får det du betaler for. Men nå vet ikke jeg hva budsjettet ditt ligger på da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet April 19, 2007 Forfatter Share Skrevet April 19, 2007 budsjett er igrunnen ikke et tema, men gidder ikke å betale 13-14tusen pga at jeg skal selge bilen til neste sommer. var fk jeg skulle ha, men gs bildeler sa at supersport sitt sett var bedre. de forhandler begge..skal koste på ca 20tusen nå, og i den prisen er supersportsettet og felger og div inkl. gs skal montere alt da jeg ikke har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halteck Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 hei..eg har supersport på min 5serie...veldig fornøyd,passe stiv..senker bra...kvaliteten på varene ser oxo ikke ille ut..løp og kjøp. de er jo laget i tyskland,så kvaliteten bør oxo være noe lunde bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå