Doffen Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Hei.. Skal kjøpe felger til bilen min. har undersøkt hos noen butikker med felgpakker 18" men de ligger ganske høyt i pris synest jeg. Noen her som vet hvor jeg kan finne litt rimelige FelgPAKKER ??? Takkar for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 du finner mange forskjellige felger til salgs til din bil, også med dekk,her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 du finner mange forskjellige felger til salgs til din bil, også med dekk,her Er egentlig på utkikk etter noen helt nye felger/Felgpakker. men takk for linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Du kan jo prøve interdekk http://www.interdekk.no/categories/wheels.php?search=BM,3SERIE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå