George Constanza Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 lurer på hvordan det er vis man ska ha e36 motor 318 1994 mod. i en e30 1989 model ?. vet man må bytte bunntro men vet ikke hva jeg ska gjøre med strømen ?.. håper på hjelp.. på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ingen som vet noe mer om dette? Trenger svar på det samme... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekotrygd Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 heisann, jeg hadde en 316 e30. satt i en 93 mod 318 e36 motor, måtte bytte bunnpanne, den går i mot servoen hvis du ikke bytter, + at det ble maaange ekstra ledninger som var ett helvede å finne ut av, men det gikk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mekotrygd Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Ingen som vet noe mer om dette? Trenger svar på det samme... jeg koplet sammen ledningene med samme farge, og ignorerte de andre.. da svev ihvertfall bilen greit.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet September 21, 2007 Share Skrevet September 21, 2007 Det eletriske skal gå greit;) Så da må jeg bytte bunnpanne ja, kan bruke den fra motoren som sto i da? Passer det med oljesila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå