borgermester Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Som en totalt grønn mekaniker ser jeg meg nødt til å søke noen hint før jeg i det heletatt våger meg under bilen. Saken er den at jeg har oppdaget at bilen lekker olje når den står parkert og har funnet ut at lekasjen skjer under motoren. Det lekker mer olje når motoren utsettes for trykk. Har mistanker om at dette kan kan skyldes dårlig brøyting og lav bil. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? På forhånd takk!
Ad|oS Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Er det bunnpanna som lekker? Mitt beste tips er å vaske motor skikkelig, og så se hvor det lekker fraø. Enklere da...
EvenAas Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Som en totalt grønn mekaniker ser jeg meg nødt til å søke noen hint før jeg i det heletatt våger meg under bilen.Saken er den at jeg har oppdaget at bilen lekker olje når den står parkert og har funnet ut at lekasjen skjer under motoren. Det lekker mer olje når motoren utsettes for trykk. Har mistanker om at dette kan kan skyldes dårlig brøyting og lav bil. Noen som har peiling på hva som kan ha skjedd? På forhånd takk! Kan ikke fortelle dette uten å se på bilen nei.. Dette kan du prøve å se på selv, kan være vanskelig så kan lønne seg og ta en motor vask først.. Men dette hørtes alvorlig ut, så jeg har ville fått et verksted til å sett på dette..
Frode_E30 Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Går ikke ann å gjette seg til dette.. Kom med litt mer info, så får du sikkert hjelp
borgermester Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 Beklager dårlig oppfølging på tråd, men har vært travel i det siste. Har funnet ut at jeg sender bilen til et verksted som kan ta en titt på dette. Sikkert ikke den mest økonomiske løsningen, men dog den beste
h4nc1 Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 hvis bunnpanna er sprukket er det bare å smelle på litt kjemisk metall. er å få kjøpt hos de fleste bensinstasjoner. gjor dette på e30 og det ble gulle godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå