Hesleskaug Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Jeg driver jo med mitt lille Bmw e30 325i Mtech1 restaurerings prosjekt jeg da. Og har vurdert å gå litt vekk i fra å holde bilen hvit som jeg i utgangspunktet ville. Er det noen av dere som har noen ideer til hvilke farger som kunne passet til denne bilen? Stikkord er: mørktonede DE forntlykter og Startech lykter bak. For å lage en slags "kontrast" Takker for alle svar! (Gjerne med bilde eksempler) Hilsen Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Mauritiusblå eller Sterling Silver...Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Mauritiusblå eller Sterling Silver...Herlig! Har du noen eksempler på fargene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Gå for daytona violet.. Fargekode 283 mener jeg det var. Eller m3 lilla som mange kaller den.. Helt kongefarge på e30. hadde det på min gamle 323i. Fikk mange beundrende blikk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odland318is Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Her har du Mauritiusblå... nesten lilla, blir mer blå i sollys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 146 Alpine White Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Mauritiusblå eller Sterling Silver...Herlig! Har du noen eksempler på fargene? dette er samme bilen som bildet over, bare i litt mer sollys(mauritius blau): denne er sterling silber tror jeg: og denne er daytona violett: synes også alpine white som Tommy skriver, kan vere veldig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 18, 2007 Share Skrevet April 18, 2007 Lach silber er fet farge på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet April 18, 2007 Forfatter Share Skrevet April 18, 2007 Takk for alle svar Noe å tenke på her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Her har du Mauritiusblå... nesten lilla, blir mer blå i sollys. Nydelig bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Hva med Technoviolett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå