martsimo Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Ny og litt grønn på forumet... Hvordan legger eg inn bilder sammen med innlegga mine..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 Bruk www.imageshack.us Når du har lastet opp bildet så kopier linken: "hotlink for forums 1/2" Du kan også lese litt her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 17, 2007 Share Skrevet April 17, 2007 eller du kan f.eks bruke http://www.bildr.no/ der klikker du på [bla gjennom] og finner bildet som skal lastes opp og klikker på det. så trykker du på [last opp] da får du frem tre linjer med forskjellige linker/koder marker alt på den midterste linja (under der det står: BBCODE med miniatyrbilde til bruk i forum: ) høyreklikk og velg [kopier]. da er det bare å lage et inlegg her på forumet og høyreklikke og velge [lim inn] bildet blir da lite i innlegget, og en må klikke på det for å se i full størrelse (som på bildet under) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 17, 2007 Forfatter Share Skrevet April 17, 2007 Takker for svarene:) Se om eg får lagt ut noen bilder av bilen etterhvert som den blir ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå