Gå til innhold

Dyrt å fikse skade på kanal?? (bilder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte som vist tidligere meg "ny" bil på lørdag(97'e39 520) og på mandag greide jeg å komme borti en betongkant med bakre del av sideskjørtet bak på høyre side.. Toppen av uflaks :(

Det ble en liten bulk og skrapt av litt av lakken som der kanskje ser.. (dårlige mobilbilder)

Lurer derfor om det er noen som har noen erfaringer med oppretting/lakking eller eventuelt om eg må skifte skjørtet? Jeg lurer rett og slett hva jeg må gjøre :(

Bilder:

dsc00121ur6.jpg

dsc00122zb9.jpg

Skrevet
Kjøpte som vist tidligere meg "ny" bil på lørdag(97'e39 520) og på mandag greide jeg å komme borti en betongkant med bakre del av sideskjørtet bak på høyre side.. Toppen av uflaks :(

Det ble en liten bulk og skrapt av litt av lakken som der kanskje ser.. (dårlige mobilbilder)

Lurer derfor om det er noen som har noen erfaringer med oppretting/lakking eller eventuelt om eg må skifte skjørtet? Jeg lurer rett og slett hva jeg må gjøre :(

Bilder:

dsc00121ur6.jpg

dsc00122zb9.jpg

Hørtes ikke ut som du var så erfaren selv med oppretting..

Dette så ut som det kunne fikses ja, men om det er noe du bør gjøre selv er en anen sak da, men det er fult mulig å rette opp uten å skifte hele skjørtet..

Men må sikkert sparkles da, og selfølgelig lakkere opp hele skjørte antageligvis..

Skrevet

sorry kanalen mente eg så klart:P

det stemmer helt perfekt at jeg ikke har noen som helst erfaring med lakking/oppretting :D

Men takk for raskt svar, får ta meg en tur til et lakkverksted å høre på pris for hele jobben tenker jeg.. Noen som kan anbefale verksted i Stavanger?

Skrevet
Ballder Skrevet: Ons Apr 18, 2007 21:01 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Kvinnfolk og bil asså.

Gikk bra med felgen eller?

at det var??? det var ikke noe kvinnfolk som hadde dette uhellet..!

Felgen fikk bare et lite hakk som jeg kan leve med.

Skrevet
Ballder Skrevet: Ons Apr 18, 2007 21:01 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Kvinnfolk og bil asså.

Gikk bra med felgen eller?

at det var??? det var ikke noe kvinnfolk som hadde dette uhellet..!

Felgen fikk bare et lite hakk som jeg kan leve med.

:rompe:

Tog du han?? Hæhh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...