Dirty Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Hei var ute å kjørte idag. så var det masse varme i varmeaparatet! så stoppet vi kjørte litt cross osv og skulle kjøre hjem! så blåser den bare kalt :S er vann på osv noen som har låst seg ?
Bonden Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Mistet kjølevann(lekasje) luftlomme legger seg i varmeapp= kaldt.
Dirty Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 skal være godt med kjøleveske går ikke varm osv
Bonden Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Kjenn på vannslangene fra vannventil til varmeapp tipper det er kaldt på slangen som går inn i bil ,i så fall prøv å lufte kjøleanlegg.
Dirty Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 men hvordan kan dette skje fra og aldri har hatt noen problemer med det til plutselig at det skal bli iskalt ! tror ikke det har noe med luftingen å gjøre!
Ad|oS Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Bare sjekk kjølevæskenivået. Er det lite der har du nok svaret
Dirty Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Er ikke lite! og vis det var lite kommer det varme vis jeg ruser den skikkelig! eller kjører den hardt! dro på ista og kom bittelitt varmluft . skjønner ingenting jeg
Dirty Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Var ute å kjente nå! er varme som bare det i fra vannventil til varmeapp. kan det være selve bryteren i coupen som har tatt kvelden ?
Dirty Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 kjørte ti jobb idag! vis jeg skur av varmen og så setter den på 5 min senere blir det litt varmt men så dabber det av med en gang nesten. og er bare varmt i den ene slangen som går inn til varmeregistert! Noen som setter en finger på ventilen? var også endel skom i ekspansjonstanken!
B.E.E. Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Hadde samme symptomer på min. Da var det selve varmeapparat radiatoren inne i bilen som hadde tatt kvelden. Har du sjekket magnetventilen på torpedoveggen?
Dirty Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 henne finner jeg denne varmeapparat radiatoren? har sett på ventilen på torpedoveggen! den er varm som faen
Odlaen Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 jeg har 3 teorier.. "indre lekkasje" på vannpumpe eller luft i system siden du har skum i ekspansjonstanken eller rett å slett magnetventilen som har hengt seg. Eller kan det vere en ledning som har hoppa av, eller noe dårlig kontakt på den. (ventilen) Edit: skrivefeil å mangler.
ølhund2 Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Sjekk "Gjør det selv" til venstre på denne siden.
Odlaen Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Sjekk "Gjør det selv" til venstre på denne siden. Hva snakker du om??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå