E36Cab1 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 hei trenger noen deler til e36cab. trenger låsekasse høyre dør, list under høyere dør den som ligger inne i bilen og senter lufteventil til ac. har du noe av dette? PM besvart
E36Cab1 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Hvilken dimensjon har felgene?? Glemte faktisk å sjå etter,er vel enten 6,5" eller 7" vil eg tru.... Er som sagt 15". Sjekk bilder.
Ellingsen B. Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Kan du sende rattet i oppkrav? evt at jeg forskuddsbetaler med porto at du sender det som norgespakke ?
vidar3.0 Skrevet Mai 1, 2007 Skrevet Mai 1, 2007 Er på jakt etter litt deler: -Sentrallås til bakluken m/stag. -Motor til cruisecontrol. -Motor til vindusheis (førerdør).
E36Cab1 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Er på jakt etter litt deler: -Sentrallås til bakluken m/stag. -Motor til cruisecontrol. -Motor til vindusheis (førerdør). PM sendt
NGX Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Jeg trenger et sidespeil for førersiden. Trenger også et nytt eksosanlegg; det jeg har nå er så slitt at potta løsnet av seg sjøl, så vi sveiset det sammen igjen. Sidespeilet ødela jeg når jeg kjørte rolig i 50 kmt, og plutselig ser et autovern objekt noen barn har lagt utpå veien. Surt.
Stian Børresen Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 pris på den sorte midtkonsoll deksel greia + hanskeromlista (Sorte)? Er lei av treverket som er i cab'n min. det har ikke noe der å gjøre:P
elgx Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 vindusheis motor passasjer side? coupe eller cab da send pm
andersen Skrevet Mai 20, 2007 Skrevet Mai 20, 2007 Hallå, mye skal du ha for tåkelykta? Er det til venstre side?
bmwJon Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 har du høyre framdør og framskjerm til en e36 sedan?..isåfall, hvilken farge og i hvilken stand?
E36Cab1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Jeg trenger et sidespeil for førersiden. Trenger også et nytt eksosanlegg; det jeg har nå er så slitt at potta løsnet av seg sjøl, så vi sveiset det sammen igjen.Sidespeilet ødela jeg når jeg kjørte rolig i 50 kmt, og plutselig ser et autovern objekt noen barn har lagt utpå veien. Surt. Speil har eg solgt alle,men bakre potte har eg ligende i ok forfatning. Er t.o.m en krom oval eksos slip-on på den,hehe... Har fått knust ei frontrute engang av noken unga som kasta stein på passerende biler engang.......så i know the feeling!
E36Cab1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 vindusheis motor passasjer side? coupe eller cab da send pm PM sendt
E36Cab1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Hallå, mye skal du ha for tåkelykta? Er det til venstre side? Tåkelykt?? Det har eg ikkje,er tom for lykter nå ser det ut som...
E36Cab1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 har du høyre framdør og framskjerm til en e36 sedan?..isåfall, hvilken farge og i hvilken stand? Har kun cab deler desverre,og både framskjerm og dør er solgt.
E36Cab1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Og no vil eg gjerne gi en offentlig beklagelse til alle,spesielt de som har bestilt deler av meg: Eg ga beskjed om at eg skulle få sendt ut deler og besvare både PM og vanlige poster i salgs-tråden etter eg kom heim frå Våler 13-14 mai. Men pga et clutch havari på eine tankbilen min kunne eg ikkje sende eller besvare for eg måtte få tak i leigebil,ekstra køyring som dette medførte pluss en tur til Danmark for å ordne opp i noe uventa angående byggingen av den nye bilen og tanken eg har kjøpt. Håper på forståelse for dette,men fikk heldigvis sendt ut alle delene til de som hadde forhåndsbetalt slik at det vargjort iallefall. Skal nå på jobb f.o.m søndag til tirsdag,men etter dette er eg "klar igjen" P.s Viss eg har glemt noen eller noe her inne ang deler som er bestilt men ikkje fått osv,send meg en PM!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå