release Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Hvilken olje anbefaler dere å bruke, hvor ofte bør den skiftes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Jeg bruker castrol GTX 10-40 på min, og er fornøyd med den... mange skifter på 5000km, men rundt 10000km er vel greit... Du kommer nok til å få mange meninger her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odlaen Skrevet April 19, 2007 Share Skrevet April 19, 2007 Olje valg kommer helt ann på mange ting. Hadde en jævla lang tråd om dette her for noen mnd siden. Kommer ann på bil og type kjøring og om det er mye snø og frost der du bor Tilstand til motor. Nå snakker jeg selfølgelig ved valg av viskositet, men leverandør av olje er jo mange meninger om! Di fleste BMW eiere foretrekker enten castrol eller mobil1. Disse er jo relativt dyre oljer. Mange mener også at di billige oljene har samme kvalitetskrav osv osv osv å ja u name it! Å at di er like goe. Akkuratt nå prøvde jeg Felleskjøpet sin helsyntetiske 10-40 olje (leverandør: statoil). Med denne olja syntes jeg ikke motoren holdt nok kjeft, mye syting fra den. Så det blir nok tilbake til Mobil1 eller castrol. Sikkart godt dæ ja! bare bilen har olje på så er det godt! (PS: ikke kjør den oljetørr) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
release Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå