B.E.E. Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Som topic, trengs det noen spesielle verktøy for å gjøre jobben, eller er det bare å sette igang å skru?
jensemann23 Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 du må vel ha et vektøy for å låse av veiva? Når du skifter reg reim. Husker ikke hva det heter..
Mr_Sunde Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 For å låse av veiva så trenger du en 12mm bolt som er 8mm i enden. Står tegning i Haynes boka. Der er også tegning på verktøy for å låse av kammen når den tid kommer.
Odlaen Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 det er ikke noe som tilsier at man er nødt til å ha dette trodde jeg.
Mr_Sunde Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 det er ikke noe som tilsier at man er nødt til å ha dette trodde jeg. Er jo en fordel å låse av veiv i TDC når en skal av med kamakslinger da det kan bli litt ubehagelig for motoren viss ikke kam/veiv er helt i synk Går sikkert å få til uten, men tror ikke jeg ville begynt med det. Det er jo gjort på 5 min. å lage en bolt for å låse av veiva. Edit : Leif på tur
Dirty Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 kan sette inn hva som helst har byttet kammer og topp på m40 er 0 stress bare pass på at du har sstilt inn registeret! når du er ferdig med å montere kamm igjen! tar du å sviver på veia et par runder og kjenner om den går fri! vis den går i ventilene så har du stilt feil! bare tenk hvordan det blir i motoren vis du startet den og den slår i ventilene Outch
tinapijah Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 jeg har selv nettopp skiftet reg reim å toppakanihng på m40... det eneste jeg brukte var fastnøkler, vanlig koppesett og torks..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå