nune Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 har ikkje alt for mye peiling på det, men tror det er sånn at er lettest å bytte fra320i til større. da de motorene er 6 sylindret. f eks 2.0 l til 2.5 l. vet det er mye ombygging fra feks 318i til 325i. med tanke på godkjenning.
Subl Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 har ikkje alt for mye peiling på det, men tror det er sånn at er lettest å bytte fra320i til større. da de motorene er 6 sylindret. f eks 2.0 l til 2.5 l.vet det er mye ombygging fra feks 318i til 325i. med tanke på godkjenning. Ahh... skjønner! så lettest fra 4syl til 4syl ? mye bytting fra 4syl til 6syl ? må vel bytte bremser, girkasse og radiator ellerno ?
nune Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 jah. må bytte mye deler. er lettest fra 4-t 4 sylindra. men er jo ikke så mange 4-ere å bytte til. du har 316i-318i(113hk)-318is(150 hk)- vest då må ha større motor, e det lettast å bre kjøpe en bil me dn aktuelle motor størelsen. ikkje satse på motorbytte.
Dirty Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 m40 motoren er ikke grei! nei! bytt til 318is det er plugenplay. men skal du godkjenendet må du bytte bremser osv
efjeldse Skrevet April 23, 2007 Skrevet April 23, 2007 Du har vel fått en del svar, men svarer likevel jeg Skal du gå mye opp i motor, må jo ofte drivverk og bremser skiftes også, og da koster det jo fort litt. Du vil nok få plass til M40, M42, M50 og M52 oppi der uten store problemer, siden disse bilene ble levert med disse motorene (correct me if im wrong) -du må selvfølgelig bytte en del mer enn motoren når du setter igang Jeg er ikke såå god på historien, men mener at E36 kom ganske sent i 91, så de bilene er vel utrolig lik 1992-modellene vil jeg tro Alle årsmodellene av E36 er lik stort sett overalt, med unntak av 97/(98) -modellene som fikk seg en ansiktsløfting. Tror dette gjelder hovedsaklig kosmetiske forandringer, og ikke så mye av det under dekslene (igjen er jeg kanskje litt på tynn is, så greit å få det bekreftet av andre ).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå