BmMm3 Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Jeg har en skikkelig ulyd som om et reimhjul var ødelagt (skikkelig slarkete) .. Nå har jeg bytta 2 av reimhjulene.. strammehjulet og et av di andre hjulene men lyden forsvinner ikke.. Har kjent på alle hjulene.. noe slark er det jo i dem, men tror det skal være det.. ? Nå lurer jeg på om det er hjulet på dynamoen som lager lyden.. Lyden er ikke der når bilen er kald, men så fort jeg har kjørt ut av gata og litt til, så kommer lyden.. høres ekstremt godt på tomgang.. veldig knittrelyd. Noen som har vært borti problemet eller har peil på hva jeg skal gjøre ??
Bonden Skrevet April 19, 2007 Skrevet April 19, 2007 Deff nedere svingningsdemper på veivaksel, dette er noe som sjer på diesel bilene etter en del kilometer.Ta av reima ta godt tak i reimhjulet kjenn etter slakk ofte ligger det små gummi rester på motordekselet under bilen.
BmMm3 Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 Deff nedere svingningsdemper på veivaksel, dette er noe som sjer på diesel bilene etter en del kilometer.Ta av reima ta godt tak i reimhjulet kjenn etter slakk ofte ligger det små gummi rester på motordekselet under bilen. nedre svingningsdemper.. er det det store hjulet som sitter på blokka?? er det også et slik hjul man bare kan ta av å bytte med et nytt et?? Di andre hjulene jeg har byttet har kostet 300,- ca..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå