Gå til innhold

Sveioen's E30 Touring, Vurderer å selge

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil. Men ta noen flere bilder;)

Info? Hvilke felger, interiør osv.

Svarte DE lykter?

Skal prøve å få tatt noen flere bilder snart ja, er ute på sjøen nå så får ta det når jeg kommer hjem :) Er standard interiør med sorte (skai) dørsider og grå stoff stoler. 300mm Momo Topp Power ratt, har også satt inn litt anlegg. Alle rutene er sota, lysest fremme og gradvis mørkere bakover. Lyktene er sorte DE lykter ja, kjøpte de på Koed.dk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff bil ja, men er det ikke litt harry med den "god-lukt" flaska på dashbordet ;) forbinder det med gamle slitne taunuser med laksetrapp osv... :)

Er det uorginale blinklys på skjermene? ser slik ut på bildet

Bilen er importert fra Tyskland en eller annen gang (før jeg kjøpte den) derfor står det uorginale blinklys på. Har ikke fått tid til å skifta dem ut enda. Hvit Poppy er så å si standard i mine biler, liker lukta :mrgreen:

Har ikke vokst helt i fra Wunderbaum enda heller :wink: Så kall meg gjerne Harry :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

M40 motoren tålte tydligvis ikke en runde Autoslalom, så den fikk rådebank. Tok ut den gammle motoren og satte inn en M40 motor fra en E36 (skulle nok ha bytta til noe annet men :lol: ) litt bilder :P

DSC00017-1.jpg

DSC00018-1.jpg

DSC00022-1.jpg

DSC00020-1.jpg

Stolene som sto i bilen var skikkelig dårlige, så kjøpte meg skinnstoler og satte inn :D

DSC00112-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med BS-Bildeler? Bestillt 60/40 senkesett med dempere derfra. Angrer litt nå at jeg ikke bestillte lavere, får prøve med senkeskåler forran om det blir for høyt. Så blir det mest sansynlig nye felger når sommeren kommer, har brock b1 9x16 for hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer som en hund på at jeg solgte BBS felgene mine ALLT for billig, tror de kunne ha blitt fine på denne bilen med 80 eller 100 mm senk:P Felgene var 9x15 et3 og ble solgt for ca 3000.- pga to litt skjeve og en bøyd ytterring etter kollisjon. Kunne sikkert fått en del mer for de tenker jeg... Får jo tak i nye ringer.

DSC00068.jpg

DSC00067.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...