sveioen Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Legger ut et par bilder av min E30. Er en 1989mod 318 (m40 ) Touring. Bilen har fungert helt supert, og har ikke hatt noen problemer med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Hærlig! Hvilke felgZz? Planer om å selge bila? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Pen bil. Men ta noen flere bilder;) Info? Hvilke felger, interiør osv. Svarte DE lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Nyyydelig får i ulveklær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 søt garasje, tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Pen bil. Men ta noen flere bilder;) Info? Hvilke felger, interiør osv. Svarte DE lykter? Skal prøve å få tatt noen flere bilder snart ja, er ute på sjøen nå så får ta det når jeg kommer hjem Er standard interiør med sorte (skai) dørsider og grå stoff stoler. 300mm Momo Topp Power ratt, har også satt inn litt anlegg. Alle rutene er sota, lysest fremme og gradvis mørkere bakover. Lyktene er sorte DE lykter ja, kjøpte de på Koed.dk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Hærlig! Hvilke felgZz? Planer om å selge bila? Felgene er Borbet A 9x16 ET15 rundt om. Planen er å selge den etter hvert ja, pga ny bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Tøff bil ja, men er det ikke litt harry med den "god-lukt" flaska på dashbordet forbinder det med gamle slitne taunuser med laksetrapp osv... Er det uorginale blinklys på skjermene? ser slik ut på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Tøff bil ja, men er det ikke litt harry med den "god-lukt" flaska på dashbordet forbinder det med gamle slitne taunuser med laksetrapp osv... Er det uorginale blinklys på skjermene? ser slik ut på bildet Bilen er importert fra Tyskland en eller annen gang (før jeg kjøpte den) derfor står det uorginale blinklys på. Har ikke fått tid til å skifta dem ut enda. Hvit Poppy er så å si standard i mine biler, liker lukta Har ikke vokst helt i fra Wunderbaum enda heller Så kall meg gjerne Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Ja, du hadde jo 6-7 kvite poppy i mantaen før så..hehe:... Lenge si sist Komt deg ut av Opel forumet å inn her no altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Ja, du hadde jo 6-7 kvite poppy i mantaen før så..hehe:...Lenge si sist Komt deg ut av Opel forumet å inn her no altså... Hehe Har ikkje fløtta heilt ut av Opel forumet nei, e kun ein liten visitt innom her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 M40 motoren tålte tydligvis ikke en runde Autoslalom, så den fikk rådebank. Tok ut den gammle motoren og satte inn en M40 motor fra en E36 (skulle nok ha bytta til noe annet men ) litt bilder Stolene som sto i bilen var skikkelig dårlige, så kjøpte meg skinnstoler og satte inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Noen som har erfaring med BS-Bildeler? Bestillt 60/40 senkesett med dempere derfra. Angrer litt nå at jeg ikke bestillte lavere, får prøve med senkeskåler forran om det blir for høyt. Så blir det mest sansynlig nye felger når sommeren kommer, har brock b1 9x16 for hånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Angrer som en hund på at jeg solgte BBS felgene mine ALLT for billig, tror de kunne ha blitt fine på denne bilen med 80 eller 100 mm senk:P Felgene var 9x15 et3 og ble solgt for ca 3000.- pga to litt skjeve og en bøyd ytterring etter kollisjon. Kunne sikkert fått en del mer for de tenker jeg... Får jo tak i nye ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveioen Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2008 Blir desse felgene som kommer på pga Borbet felgene er kantkjørte og stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå