_irene Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Holder på med en annonse til en BMW-forhandler, og lurer på om servicene skrives med romertall eller tall: Inspektion I og II Inspektion 1 og 2 Lurer også på hvilken av disse servicene som er dyrest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Innspeksjon 2/II er dyrest. Om du skriver 1/2 eller I/II spiller nok liten rolle spør du meg. De forstår nok hva du mener uansett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_irene Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Ok Er ikke sikker på hvilken jeg har hatt, men den kostet rundt 6 tusen, på lite lokalt verksted... skulle ikke forundre meg om den var den insp. 1 Får sjekke i boka med stempel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Ang. pris, så kan det lønne seg å ta en ringerunde til div forhandlere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå