R Andersen Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 For de som evt er interessert i en Performance Box, så er det nå satt igang en fellesbestiling på BMWCCN-forumet. Det gis 10% rabatt hvis det kommer inn 5 eller flere bestillinger. Suverent apparat for måling av rundetider mm. Link til tråd på BMWCCN-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Interessant! Hvor mye blir det totalt per person? EDIT: Flott at jeg er så flink til å lese før jeg spørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Har du lest tråden? Prisene står der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Er med dersom du klarer nok interesserte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Det er ikke jeg som styrer innkjøpet.. Du må ta kontakt med e46 325iT på BMWCCN-forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå