Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå gått til anskaffelse av min tredje E30.

Denne gangen ble det en 318 is. Bilen er 99%strøken. Har servo, diffbrems og m-tech interiør. Strøken lakk, kun to bitte små bulker på hele bilen.

Vinterfelger på bildet. Sommerfelgene er 15"bbs krysseika.

Selv om den er brukt en del på bane sviver motoren veldig fint. Ingen ulyder.

Må si takk til tidligere eier for godt vedlikehold.

normal_PICT1154.JPG

normal_PICT1155.JPG

normal_PICT1157.JPG

normal_PICT1159.JPG

normal_PICT1162.JPG

Skrevet

Skal du bruke den på bane du da brøske?? Var frisk satsing på lonke med tiligere eier=) Men dn bilen er super strøken ja!

Skrevet

Er fortiden ute på havet. Så blir ikke kjøring på NGK treffet på lånke.. Men satser på å få med meg bmwccn treffet..

"Drar jo ikke akkurat skinnet av pølse" med 136 hk, men kommer langt med spærre :D

Du da Jørgen? Ferdig til våler?

Skrevet
Er fortiden ute på havet. Så blir ikke kjøring på NGK treffet på lånke.. Men satser på å få med meg bmwccn treffet..

"Drar jo ikke akkurat skinnet av pølse" med 136 hk, men kommer langt med spærre :D

Du da Jørgen? Ferdig til våler?

Kan love deg at 318iS er en bil som knekker det meste på små trange baner. Trenger ikke så voldsomt med motor bare resten av bilen er så bra som 318iS er!!

Skrevet

Joda, er ganske turtallsvillig.

Har også hatt en E30 318is med en liten ihi turbo.

Ble benka til ca 160 hk på bakhjulene, og det kan ikke samenlignes med

de 136 hestene som var/er målt på veiva orginalt i denne bilen.

Men kjøpte først og fremst bilen for ha ha den som en grei bruksbil.

Ingen bil slår e30 med sportsstoler og servo :P

Skrevet

Flott bil! :)

Jeg har selv hatt en E30 318is og det er en bil jeg godt kunne tenke meg å kjøpe igjen. Mange orginale is'er blir faktisk målt til opp i mot 150hk så de går egentlig rimelig greit så sant man holder turtallet oppe. :)

Skrevet

E30 318is må vel være de beste E30 teknisk messig bortsett fra E30 M3? Diffbrems og regkjede, osv originalt. Knall bil det der! Bra vektfordeling me M42 motoren, ikke en tung M20 i fronten :D

Skrevet
E30 318is må vel være de beste E30 teknisk messig bortsett fra E30 M3? Diffbrems og regkjede, osv originalt. Knall bil det der! Bra vektfordeling me M42 motoren, ikke en tung M20 i fronten :D

Diffbrems var ikke standard i 318iS. Kanskje en av ti som hadde det montert fra fabrikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...