Brøske Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Har nå gått til anskaffelse av min tredje E30. Denne gangen ble det en 318 is. Bilen er 99%strøken. Har servo, diffbrems og m-tech interiør. Strøken lakk, kun to bitte små bulker på hele bilen. Vinterfelger på bildet. Sommerfelgene er 15"bbs krysseika. Selv om den er brukt en del på bane sviver motoren veldig fint. Ingen ulyder. Må si takk til tidligere eier for godt vedlikehold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWe30 Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Herlig bil! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-m-power Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 jævli kult me røde biler i bakgrunnen å! fikk liksom de lille ekstra i bilde da!! utrolig fin e30 detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Den så veldig fin ut! Men du kan sikkert poste noen bilder av den røde E90`n i bakgrunnen også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Grattis, hvor mye? om jeg for spør.. hehe nesten lik min jo , 318is her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Fikk bilen til en meget grei pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Skal du bruke den på bane du da brøske?? Var frisk satsing på lonke med tiligere eier=) Men dn bilen er super strøken ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Er fortiden ute på havet. Så blir ikke kjøring på NGK treffet på lånke.. Men satser på å få med meg bmwccn treffet.. "Drar jo ikke akkurat skinnet av pølse" med 136 hk, men kommer langt med spærre Du da Jørgen? Ferdig til våler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Er fortiden ute på havet. Så blir ikke kjøring på NGK treffet på lånke.. Men satser på å få med meg bmwccn treffet.. "Drar jo ikke akkurat skinnet av pølse" med 136 hk, men kommer langt med spærre Du da Jørgen? Ferdig til våler? Kan love deg at 318iS er en bil som knekker det meste på små trange baner. Trenger ikke så voldsomt med motor bare resten av bilen er så bra som 318iS er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brøske Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Joda, er ganske turtallsvillig. Har også hatt en E30 318is med en liten ihi turbo. Ble benka til ca 160 hk på bakhjulene, og det kan ikke samenlignes med de 136 hestene som var/er målt på veiva orginalt i denne bilen. Men kjøpte først og fremst bilen for ha ha den som en grei bruksbil. Ingen bil slår e30 med sportsstoler og servo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Flott bil! Jeg har selv hatt en E30 318is og det er en bil jeg godt kunne tenke meg å kjøpe igjen. Mange orginale is'er blir faktisk målt til opp i mot 150hk så de går egentlig rimelig greit så sant man holder turtallet oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 grei bil det der...pål var vel ikke den som forsømte BMW`n nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Tøff bil! Hva heter fargen? Hellrot? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 E30 318is må vel være de beste E30 teknisk messig bortsett fra E30 M3? Diffbrems og regkjede, osv originalt. Knall bil det der! Bra vektfordeling me M42 motoren, ikke en tung M20 i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 E30 318is må vel være de beste E30 teknisk messig bortsett fra E30 M3? Diffbrems og regkjede, osv originalt. Knall bil det der! Bra vektfordeling me M42 motoren, ikke en tung M20 i fronten Diffbrems var ikke standard i 318iS. Kanskje en av ti som hadde det montert fra fabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå