am0n Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Den ene min har tatt kvelden, så da lurer jeg på om 1 klarer og dra alle 4 ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Den ene min har tatt kvelden, så da lurer jeg på om 1 klarer og dra alle 4 ringene? Du vil ikke få like sterkt lys som tidligere..Men du får jo lys da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 hmm.. halvert stryke tror du ? .. liksom hele vitsen med ccfl borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 hmm.. halvert stryke tror du ? .. liksom hele vitsen med ccfl borte Det er det jeg tror.. Men det går jo ann å prøve da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
am0n Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 skal det, bare legge opp et par kilometer med ledning først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 skal det, bare legge opp et par kilometer med ledning først hehe ..si fra om hvordan resultatet ble.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå