Captain Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Sikkert ikke av så stor interesse for dere andre dette, men nå er det kun litt over 3 timer til jeg igjen kan vri om nøkkelen på BMW'en, sette den i første, og rulle avgårde Har vært 3 måneder uten førerkortet, som selvfølgelig er en ganske stor lærepenge, selv om jeg ikke synes straffen står til forbrytelsen. Har blitt mer og mer vant til det og ikke ha muligheten til og kjøre bil de siste månedene, jeg vil si at det var vanskeligst første tiden, og også nå på slutten når været har vært så fint Bilen står klar i garasjen, siden den ble parkert er ny cd-spiller satt inn, listene på støtfangeren er byttet, og det samme er betjeningspanelet til aircondition-anlegget. Sommerfelgene er også satt på (noen som har anbefaling til lufttrykk? Er 225-40-18 foran, 255-3-18 bak, Bridgestone Potenza, på e60 M5-felger...takk for tips). Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Hva var grunnen til fotgjenger status. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 gratulerer,da er det tut og kjør kjør pent og bruk belte og vis hensyn til andre BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Kjørte for fort i 80-sonen. Var egentlig helt ubevisst på det, men er jo ofte da man faktisk blir stoppet, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Blir sikkert bra! ..Gratulerer på forhånd! ..men du..kan du PLEASE bytte avatar-bildet ditt?? Det var sinnsykt forstyrrende da jeg skulle lese..! ..Skikkelig blikkfang det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Ja, du har rett i det, fjernet det Har nettopp vært ute og kjørt et par timer, utrolig godt og kjøre igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Hva er egentlig straffen for å kjøre bil når man har mistet lappen ? Å ha en BMW stående slik du beskriver må være en veldig stor fristelse når bussen akkurat har kjørt si veg.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Straffen er 6 måneder ekstra sperrefrist og en bot (mener å ha hørt 2k). Jeg har oppkjøring på mandag for å få tilbake lappen, og da har bmw`n offisielt stått i ro i ca. 9 måneder :\ Wish me luck. Grats med lappen tilbake forresten, det må kjennes godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 fikk igjen min for en mnd siden, var digg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Har hørt at straffen for kjøring mens man er uten førerkort er at de dobler inndragningstiden. Men kan godt være det er et minimum på 6 måneder. Ved kjøring før man i det hele tatt har hatt førerkort, f.eks en 17-åring i mors tjuvlånte bil, er 6 måneder. Ble en del kjøring på i går, tror jeg rundet 20 mil og vel så det, hehe. Er faktisk litt støl i armene idag Utrolig godt og være tilbake på veien, og merker også at jeg har fått meg en lærepenge, nå er det jeg som ligger i høyrefila på motorveien, mens andre suser forbi, før var det motsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian328i Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Hm heldig du!mista lappen for 6 måneder fra forrige torsdag jeg,kjørte på opplyst veg med null trafikk,og da var svina der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Kjedelige saker...hvor fort kjørte du/hvilken fartsgrense? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1t Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 GRatulerer.. Er akkurat ferdig med prøvetiden min jeg etter å ha mistet lappen i 16mnd, ny rekord gitt , hatt lappen over 2 år sammenhengende Kjett å miste, men utrolig hvor fort man egentlig blir vant til å sykle/gå hvor man enn skal.. Jævlig kjett når man står opp om morran, skal på jobb og det høljeregner, men er vel sikkert en del av straffen det også! Bare å kjøre pent nå så du slipper parkere bmw'en i garasjen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Blir rolig kjøring fremover ja, har fått en utrolig respekt (utløst av frykt) for fartsgrensene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå