hartgecab Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Mulig den har vært oppe her før. Men det er tydelig forskjell (igjen) på hva som nevnes http://www.nettavisen.no/innenriks/article973442.ece og denne http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1744632.ece Er det ikke typisk da? Tipper teksten i den første ville blitt ca sånn om en BMW var involvert: En drink for mye, og et uoppmerksomt øyeblikk er alt som skal til for å parkere en BMW på denne måten. Det gikk bra med mannen som kjørte En BMW ut av veien ved Bø i Vesterålen tirsdag ettermiddag. Noen meter utenfor veien, oppå en busk, endte ferden med BMWn. - Han fikk noen småkutt her og der. Vi vil ikke spekulere i hvordan dette skjedde, men ulykken har utviklet seg til en promillesak, sier operasjonsleder Kåre Munkvold ved Midtre Hålogaland politdistrikt til TV 2 Nettavisen. Vesterålen online skriver at BMWn først kjørte utenfor veien på høyre side, før den skar over veien, rullet rundt, og landet på busken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Typisk! Ikke det første, og langt på nær det siste tilfellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 hehehehe, 2 ganske like saker, men som vanlig, BMW'en er synderen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 BMW er status.. derfor det blir nevnt hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 BMW er status.. derfor det blir nevnt hele tiden Vet no ikke helt. På vg.no ser jeg aldri nyheter om BMW sine biler, kun japser og anre bilmerker. Men går jeg på dinside.no ser jeg stadig vekk nye reportasjer om BMW f.eks ny concept bil, ny M3 coupe, ny M3 sedan osv. Men deimot aldri på vg. Forstå det den som kan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå