Stian M Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 hei! Jeg lurer på om det er mulig å innstalere fotoboksvarsler på MK3, hvis det er det det dårligste navigasjonssystemet heter på en e46. Jeg har en 323ci med en veldig liten skjerm uten farger... takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Dette går ikkje. Det går kunn på MK4. Har forska mykje på det. Løysninga vart å oppgradere frå MK3 til MK4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian M Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 hvor dyrt og vanskelig er det å bytte fra MK3 til MK4? Regner med at det må en del tilpassninger til for å sette inn en større skjerm i dashbordet... takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Er svært enkelt. Berre å ta ut navi enheten bak i bilen, og sette inn ny. Monitoren framme har ikkje noe med dette. Det er spilleren bak som enten er MK3 eller MK4. Oppgradering av skjermen framme er også kurant dersom du ønsker det. Skal ny kjøpe nytt, er det svin dyrt. Men ligg ein del brukt på ebay.de og ebay.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian M Skrevet April 29, 2007 Forfatter Share Skrevet April 29, 2007 Er det mulig å bruke fotoboksvarsleren på den lille skjermen? Hvor bra funker det hvis jeg monterer en MK4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå