B.E.E. Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Tenkte å ta turen, er det andre som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-V.H Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 kortid då ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 alltids jobbe på de kjekke dagene Ta masse bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgeS Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 nåke spes som skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 korti e treffet då?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 btw, Litt OT men.. Noen som skal til kvadrat/mekjarvik i morgenkveld? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 btw, Litt OT men.. Noen som skal til kvadrat/mekjarvik i morgenkveld? Skjer det någe på kvadrat lenger då ?? Lenge si eg va der, så eg vett ikke eg. Kjekt på mekjarvik då !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 ja, pleie å skje ein del på søndagskvelden.. Va de sist søndag og då va der sykt med bil, sikker en 100-150 biler.. I halv 12 - 12 tiå for de fleste t mekjarvik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå