Oak Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 Noen måte og få tilsendt passordet og brukernavnet mitt på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 jeg satt i samme klisteret.. ring dit. og si hva saken gjelder. så får du prate med en kar på it-avd som ordner opp i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet April 20, 2007 Forfatter Share Skrevet April 20, 2007 Oki, I will do:) Takk for hjelpa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 20, 2007 Share Skrevet April 20, 2007 regga meg på nytt senest igår. de må få ordnet seg en slik funksjon. mottok til og med to blader i posten da jeg har fått ny adresse, en til gammel og en til ny. neste år får jeg vel tre kampanje-blader. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Jeg fikk to blader på samme adresse for en stund siden da dem sendte ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå