albjorkl Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 hvordan finner jeg ut hvordan lakk jeg har på felgene mine? jeg har blanke brock B1 felger... noen som har aning om hvor man får kjøpt slik lakk? håper noen kan hjelpe meg... SNAREST!!! Takk på forhånd.
R.E.H Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 hva skal du gjøre me felgene da? lakke dem opp igjenn?
albjorkl Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 ene felgen er kant kjørt.. skjedde ikvell..
Frode H. Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Kanten på B1 felgene er vel polerte og med klarlakk over og da kan det fort bli en komplisert jobb å fikse en kantkjørt felg. Hvis kanten er lakket i en sølvfarge er alt så mye enklere. Du kan prøve Würth sin silver metallic som passer bra til mange felger.
albjorkl Skrevet April 21, 2007 Forfatter Skrevet April 21, 2007 Kanten på B1 felgene er vel polerte og med klarlakk over og da kan det fort bli en komplisert jobb å fikse en kantkjørt felg. Hvis kanten er lakket i en sølvfarge er alt så mye enklere. Du kan prøve Würth sin silver metallic som passer bra til mange felger. skal sende de av gårde.. koste hva faen det koste vil.. ikke jeg som betaler.. han som står bak kantkjøringen som jør det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå