vegard313 Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Jeg vurderer å kjøpe et carbonpanser til min diamantsvarte bmw 318is 93 modell. Og jeg lurer på om carbonpanser matcher fint til en svart bil? Eller må jeg ha en sølvgrå bil for at det skal se fett ut? Tusen takk for gode råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Jeg synes det ser best ut på en sort bil! Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleviken Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Jeg tror som aequitas - veritas sa at de passer bedre med svart bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Aahh, konge! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Aahh, konge! Takk! Husk å legge ut bilder når du har montert carbonpanseret da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Ska gjøre det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 Finest på mørk bil synest jeg også. På en lys bil blir det litt for mye "too fast, too furious..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Takk! Noen som har et kritisk synspunkt på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 ikke på det der, men på feil bil/farge så blir det litt need for speed.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 21, 2007 Share Skrevet April 21, 2007 hvorfor skal du selge et carbonpanser når du lurer på å kjøpe et.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet April 21, 2007 Forfatter Share Skrevet April 21, 2007 Som jeg har skrevet i det andre innlegget så vil jeg ha et helt nytt panser uten merker. Om jeg kjøper et carbonpanser, eller orginalt bmw panser å få det lakket er fortsatt usikkert. Derfor vil jeg høre fra dere hva som er best av orginalt bmw lakket i bilens farge eller et carbonpanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borte Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 Som jeg har skrevet i det andre innlegget så vil jeg ha et helt nytt panser uten merker. Om jeg kjøper et carbonpanser, eller orginalt bmw panser å få det lakket er fortsatt usikkert. Derfor vil jeg høre fra dere hva som er best av orginalt bmw lakket i bilens farge eller et carbonpanser Synes at et carbonpanser er meget kult på en sort bil, men det er selvfølgelig avhengig av hvordan bilen ser ut i utgangspunktet.. I ditt tilfelle synes jeg egentlig at det passer seg med et carbonpanser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 22, 2007 Share Skrevet April 22, 2007 oke måtte bare høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard313 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Share Skrevet April 22, 2007 Synes at et carbonpanser er meget kult på en sort bil, men det er selvfølgelig avhengig av hvordan bilen ser ut i utgangspunktet.. I ditt tilfelle synes jeg egentlig at det passer seg med et carbonpanser.. Takk aequitas - veritas! Det ser mer og mer ut som at det blir carbon panser på meg! Jeg vurderte å kjøpe dette pansret: http://www.czt.no/catalog/product_info. ... ts_id=1682 Hva tror dere om det? Noen som har noe gode erfaringer om det? Eller noen som vet om et annet fett carbonpanser til ikke en så gal pris...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå